vaš račun         pomoč             kontakt             domov
Iskanje izdelkov
Napredno iskanje>>
PomoČ - informacije
Pokličite nas!05 90 94 070
med 7.oo in 15.oo uro
Skype Me™!
prijava
...orodje in pribor na enem mestu 

Vračilo blaga

Reklamacije



V primeru, da ste po pošti prejeli okvarjen izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte na naslov: arida@amis.net ali na telefonsko številko (0590) 12 535. Prav tako nas kar najhitreje obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času. Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku enega (1) leta, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga



Če s kupljenim blagom niste zadovoljni, lahko v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga pisno (priporočeno s povratnico) sporočite podjetju ARIDA, d.o.o., da odstopate od pogodbe. V tem primeru morate blago vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži v štirinajstih (14) dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe, po pošti na naslov:

  • ARIDA, d.o.o.
    Vrbno 21
    3230 Šentjur

To velja za nakupe preko spletne trgovine www.arida.si. Nakupi izvedeni na sedežu podjetja imajo rok vračila zaradi nezadovljstva 8 dni. Podjetje ARIDA, d.o.o. vam bo kupnino vrnilo najkasneje v tridesetih (30) dni od prejema obvestila o odstopu od naročila. Stroške vračila blaga (poštne ali transportne stroške) plača kupec. Podjetje ne sprejema nikakršnih odkupninskih paketov ali pošiljk, razno če je to predhodno dogovorjeno.

V kolikor se za preklic naročila odločite, preden je bilo blago odpravljeno, lahko to storite prosto, brez kakršnihkoli obveznosti do trgovine www.arida.si in podjetja ARIDA, d.o.o.. V primeru, da želite naročilo preklicati, vam ni potrebno navesti razloga za tovrstno odločitev. Prav tako vam ni potrebno navesti razloga za vrnitev izdelka, če je slednje vrnjeno v roku osem (8) dni od prejema izdelka.


Sklepanje in arhiviranje pogodbe


Pogodbo je možno skleniti le v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu podjetja. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu podjetja ARIDA, d.o.o.


Oglejte si tudi:
SploŠne informacije
Nasvet strokovnjaka

Imate dodatna vprašanja o naši ponudbi?

Povprašanjte strokovnjake in z veseljem vam bomo svetovali...

Nasvet strokovnjaka
© 2010 Arida d.o.o. - Vse pravice pridržane | Kazalo strani | Pravno obvestilo | Zasebnost